Handelsbetingelser

Bestilling

På Gardenpro.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Når du handler med Gardenpro.dk indgås aftaler på dans. Det er muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet.

Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse kan du logge ind på siden eller sende den mail til th@gardenpro.dk


For at foretage et køb på www.Gardenpro.dk skal du igennem 7 trin.

 

  1. Find den ønskede vare.
  2. Kom varen i indkøbskurv ved at klikke på symbolet "Tilføj til kurv".
  3. Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal handles mere.
  4. Når du er færdig med at handle går du til betaling.
  5. Indtast dine kundeoplysninger og eventuel anden leveringsadresse
  6. Godkend vores forretningsbetingelser.
  7. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkendt købet.

Ændring i kurven: Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, kan du henholdsvis slette på slet-knappen eller rette i boksen med antal. Din bestilling bliver først afsendt, når du klikker på "Godkend betaling". Hvis du inden da forlader siden, er købstransaktionen ikke gennemført. Systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail du har opgivet under kundeoplysninger.

Når din bestilling er ekspederet, får du igen en elektronisk meddelelse.

Betaling

Gardenpro ApS modtager betaling med Debit/Kreditkort og MobilePay.

Kortbetalinger vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Der tages ikke gebyr ved betaling på Gardenpro.dk

Gardenpro ApS krypterer alle dine kortoplysninger med en SSL (Secure Socket Layer) protokol via eBay. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med Nets (Tidligere PBS).

Levering og fragt

Gardenpro ApS sørger for leveringen. Leveringstid er 3-8 Arbejdsdage, fra ordre dato. I tilfælde at meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Gardenpro ApS naturligvis en ny leverance uden beregning.

Der leveres kun til brofaste øer, og ikke til Færøerne, Grønland, og udlandet.

Fragtpriser: Se vores fragtpriser her:

Fortrydelsesret

Der er 14 dage til at fortryde købet, og herefter 14 dage til at sende varen retur. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. Hvis varen er brugt, ud over hvad der er muligt, ved at afprøve varen i en fysisk butik betrages den som brugt. Der vil blive lavet en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. Denne eventuelle værdiforringelse vil du ikke få retur.

Varen sendes til:
Gardenpro ApS
Tjørnevej 31
7540 Haderup

E-mail: th@gardenpro.dk

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv

Reklamationsret

Gardenpro ApS yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi opfordre dog til at du reklamere til Gardenpro ApS hurtigst muligt og gerne inden 8 dage. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering eller afslag i prisen.

I forbindelse med reklamationssager afholder Gardenpro ApS kunder returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

 

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

 

Gardenpro ApS
Tjørnevej 31
7540 Haderup
Danmark

E-mail: th@gardenpro.dk

 

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Gardenpro ApS har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.

Log ind

Menu

Din kurv

Der er ikke flere varer i din kurv